Friday, June 15, 2012

Wes aku gaisok ngekei opo-opo yan.. Iki ae tulisanku gawe koen.. Iling-ilingen sampe tuek:-)

He kon calon model Indonesia Raya tanah air beta pusaka abadi nan jaya sing keceng beteng dukur putih rambute iztimewa tapi kelakuane killing suetan ngompolan njalukan ngutangan ngerusakan grusah-grusuh!!!!!
 

HAPPY BIRTHDAY COOOOOY!! SELAMAT ULANGTAHUN YANG KE 16!!! Sadaro kon saiki tambah umur, tambah gede tanggung jawabe tambah akeh kewajibane. Wes sholat ta? Wes cawik durung???:-)))
Ilingo kon saiki kudu belajar mengendalikan diri ben gak ngerusak benda-benda disekitarmu
Ilingo saiki gaonok aku disisimu seng isok nenangno awakmu pas kon gupuh:”
Wes isok nemu penggantiku ta??? Paleng yo gaonok HAHA jelas gaonok lah wong aku limited edition, yo gak??;;) wqwqwq
Wes yo yan aku mek pengen ngomong ngono nang kon. Aku males ndoain kon.. kon nggateli seh saiki ngerebut galehku(?)
Wkwk gak gak bercanda……………saiki serius serius ehem…


Selamat ulangtahun ya yan… kamu sahabatku.. teman sepermainanku… bagian yg pernah mengisi masa-masa indah SMPku sama akam sama ricuh:3
Semoga ini jadi tahunmu ya!!! Semoga masuk IPA kuliah yang bener trus jadi dokter:33
Sukses terus ya yan di cemadah, banyak rezeki ben gak ngutangan, sehat selalu ben gak mencretan:p mangan seng akeh yo bekbeke someday kon isok rodok berisi ben diwarah semoxxx ngono lho mosok gak pengen nyaingi made:)))

Sepurane yo yan aku nggak tau ngekei opo-opo selama kon ultah dan selama kon kenal aku…
Soale aku mikir yan, kene koncoan iku tulus gak atek embel2 hadiah ngono. Masio gak ngekei opo-opo tapi kebersamaan iki hadiah yang gak akan terlupakan yo gak?:-)

Btw aku seng sadar diri nek luweh tuek timbang kon (dan paling tuwek diantara arek2 kabeh-_-) akan memberimu sedikit petuah…..
Jadi ngene lho yan… ulangtahun iku gak harus selalu dirayain. Syukuran sih gak masalah untuk bersyukur soale kene dikei umur panjang. Tapi sejatine ulangtahun iku digawe supaya kon belajar dan evaluasi selama setahun iki kon wes  jadi lebih baik opo durung..
Aku pengen kon dadi pribadi yang lebih baik yan bukan karna hadiah-hadiah yang kamu dapet tapi dari pengalaman yang kamu alami dan dari doa-doa tulus dari orang2 koyok aku ngene muehehehehe

Inget ya yan, semakin bertambahnya umurmu berarti semakin berkurang waktumu di dunia ini. Cepet2 deh kamu kejar apa yang pingin kamu raih!!^^
HAVE A GREAT YEAR YAHHH>.< I REALLY LOVE YOU SO DAMN MUCH:*





btw aku mang bengi nggawekno iki gawe koen yan.....

No comments:

Post a Comment